Lid worden?

TVV is een jonge club en heeft als doelstelling om voor Valkenswaard en omstreken een gezellige en sportieve tennis- en padelvereniging te zijn.

We zijn een zeer actieve vereniging met een groot aantal activiteiten. Voor zowel junioren als senioren wordt een groot aantal activiteiten georganiseerd en zijn er volop mogelijkheden om tennislessen en padellessen te volgen.

Daarnaast heeft TVV ook het streven om het lidmaatschap betaalbaar te laten zijn en hoopt daarmee dat de tennis- en padelsport voor meer inwoners van Valkenswaard e.o. bereikbaar is. Als je bij onze vereniging lid wordt kan je gebruik maken van onze tennisbanen en padelbanen. We hebben geen apart lidmaatschap voor tennis of padel. Klik hier voor onze contributie.

Wil je lid worden klik dan hier voor het digitale inschrijfformulier. Door middel van dit digitale formulier kun je op een beveiligde manier je persoonlijke gegevens invoeren. Wij zullen je gegevens zorgvuldig behandelen en er vervolgens voor zorgdragen dat je zeer binnenkort als lid op ons park kunt tennissen en/of padellen.

Als je je wilt inschrijven moet je ook een digitale pasfoto (in JPG, JPEG formaat, minimaal 300x400 pixels) uploaden, zorg dat je deze bij de hand hebt voordat je het inschrijfformulier gaat invullen.

Heb je nog vragen? Neem dan vrijblijvend contact op met onze whats.

Door een enorme groei van ons ledenaantal zijn we genoodzaakt op dit moment een ledenstop (uitgezonderd jeugdleden) te hanteren. Jij kan je als lid aanmelden en dan wordt jij op de wachtlijst geplaatst. De ledenadministratie zal contact met jou opnemen zodra jouw inschrijving kan worden omgezet naar een actief lidmaatschap. Excuses voor het ongemak.