Over de club

TV Valkenswaard is in 2016 ontstaan uit de fusie van de Valkenswaardse tennisverenigingen. Onze vereniging (meestal TVV genoemd) is een gezellige, sportieve en actieve vereniging voor jong en oud. TVV organiseert het hele jaar door diverse activiteiten zoals trainingen, KNLTB competitie, open toernooien, interne competitie, husselen, thuisblijverstoernooi, jeugdevenementen, ballenweekend en pubquiz. Zowel op de baan als naast de baan is het goed vertoeven bij TVV en zeker nu we ook padelbanen hebben.
TVV is meer dan alleen tennis!

Onze tennisvereniging, Tennisvereniging Valkenswaard, ook wel TVV genoemd, maakt gebruik van het in 2016 volledig vernieuwd tennispark en gerenoveerd paviljoen. Ons park ligt op het sportpark Den Dries, Pastoor Heerkensdreef 16B in Valkenswaard. De ondergrond van onze banen is kunstgras en ons park telt 11 verlichte tennisbanen en 6 verlichte padelbanen. Onderstaand vind je de plattegrond waarop de parkeerplaats, looproute en ons tennispark zijn weergegeven.

TVV heeft inmiddels meer dan 1250 leden. Voor nieuwe leden hebben we een beknopt informatieblad gemaakt waarmee je de belangrijkste dingen van onze vereniging te weten komt. Het informatieblad is hieronder te downloaden.

Let op: in ons paviljoen kan alleen via pinpas of smartphone (contactloos) worden betaald. Contant betalen met munt- of briefgeld is niet mogelijk.

Parkeren en looproute Infoblad nieuwe leden