Jeugdlid worden

TVV biedt jeugdleden een Jeugdtotaalpakket aan: Je betaalt één bedrag voor het jaarlidmaatschap, trainingen, activiteiten èn wedstrijden in competitieverband. Vanwege het belang dat onze vereniging hecht aan deze totaalbenadering, draagt TVV zelf een groot deel bij aan de werkelijke trainingskosten. Het is dus de bedoeling dat je lessen volgt en deelneemt aan competities en andere activiteiten van de jeugdcommissie. De totaalprijs hiervan is vastgesteld op €240,00 of €250,00 afhankelijk van leeftijd voor tennis en € 250,00 voor padel.

Het jeugdtotaalpakket is bij TVV al diverse jaren zeer succesvol. Het spreekt zowel de kinderen als de ouders enorm aan. In dit filmpje wordt hier meer uitleg over gegeven.

Wat zit er in het ‘totaalpakket’ en wat is het kostenplaatje?
Het totaalpakket is voor kinderen en jeugd tot en met 17 jaar en bestaat uit:

Jaarlidmaatschap van TVV, waarmee je zo vaak kan tennissen als je wilt;

1 x per week en 36 weken per jaar professionele training op de banen van TVV;

Deelname aan de KNLTB competitie of de World Tour competitie voor tennis, voor padel is er nog geen knaltb competitie;

Deelname aan de activiteiten van de Jeugdcommissie.

In eerdergenoemd bedrag is de bijdrage die TVV voor de trainingen van ieder jeugdlid betaald al verwerkt.

Lidmaatschap TVV

Het lidmaatschapsjaar is gelijk aan een kalenderjaar. Tussentijds aanmelden is uiteraard mogelijk. Het lidmaatschapsgeld zal dan naar rato worden verrekend. De contributie en inschrijfgeld (€15,00) wordt via een automatische incasso geïnd. Voor alle bestaande leden wordt de contributie in januari geïnd.

Het opzeggen van het lidmaatschap – wat wij uiteraard niet hopen – kan door een mailtje te sturen naar onze ledenadministratie. Opzeggen van het totaalpakket moet uiterlijk vóór 1 december gebeuren. De opzegging geldt dan met ingang van 1 januari.

Wil je inschrijven klik dan hier voor het inschrijfformulier.

Training

Een belangrijk onderdeel van het Jeugdtotaalpakket vormt uiteraard de tennis of padeltraining. Tweemaal per jaar (voorjaar/zomer en herfst/winter training) wordt door Sport Events een mail verstuurd met informatie over de trainingen van het komende halfjaar. Het is belangrijk om je als nieuw lid in te schrijven bij TVV en voor de tennis of padel lessen via Sport Events. De trainer kan je hier meer over uitleggen. Ook als je het Jeugdtotaalpakket hebt moet jij je opgeven voor de training via Sport Events, je moet dan namelijk je voorkeuren en verhindering kenbaar maken. Tijdens de schoolvakanties worden er normaliter geen trainingen gegeven.

Extra training

Sommige jeugdleden trainen tweemaal per week. Opgeven voor deze extra training kan via Sport Events. De kosten zijn het standaardtarief voor een trainingsuur met een korting van 20%. De exacte tarieven zijn bekend bij de trainer. Op onze website is ook meer informatie terug te vinden over tennistraining en padeltraining (geen onderdeel van jeugdtotaalpakket).