WhatsApp groepen

Ben je als TVV lid op zoek naar speelmaatjes voor padel? Meld je dan nu aan voor één van onze WhatsApp groepen. Er zijn voor padel drie verschillende WhatsApp groepen:

• voor speelsterkte 4 en 5;
  • voor speelsterkte 6 en 7;
  • voor speelsterkte 8 en 9;

Deze WhatsApp groepen zijn ideaal voor nieuwe leden om snel in contact te komen met speelmaatjes. Maar ook voor ervaren leden die bijvoorbeeld altijd met vieren spelen, is het ideaal om makkelijk een invaller te vinden.

Om ervoor te zorgen dat de grote WhatsApp groep goed werkt, zijn er de volgende regels:

1. De WhatsApp groep is alleen bedoeld voor afspraken om een potje padel te spelen.
  2. Houd het simpel en gebruik volgende methode: "Wie gaat er dinsdag 20.00 uur mee dubbelen? 1) Jouw Naam”.
  3. Andere leden kunnen dan reageren met hun eigen naam: "2) Tweede Naam" etc.
  4. De eerste persoon reserveert de baan en laat weten als dit gebeurd is met "Baan geboekt”.

Je kunt je aanmelden voor deze WhatsApp groepen door een WhatsApp bericht te sturen naar Paul Lambrechts, 06-53147529.