Verhuur banen en paviljoen

Het is voor leden beperkt mogelijk om tennis en/of padelbanen en paviljoen van TVV ten behoeve van activiteiten te huren. Verhuur van banen door TVV is echter alleen mogelijk als de activiteit gerelateerd is aan de tennis- of padelsport en voldoende baancapaciteit resteert voor onze leden en er geen activiteiten door of namens TVV zijn georganiseerd. De verhuur van banen vindt plaats conform het (ver)huurreglement en wordt vastgelegd in een huurovereenkomst. Commerciële activiteiten zijn niet toegestaan

De huur per tennisbaan per dagdeel (ochtend, middag of avond) bedraagt 25 euro. Indien er 5 of meer banen worden gehuurd wordt de prijs in overleg bepaald. De huur per padelbaan per dagdeel (ochtend, middag of avond) bedraagt 50 euro. We merken op dat we vooralsnog geen "losse banen" verhuren!

Het paviljoen (inclusief terras) kan ook worden gehuurd. Deze verhuur kan alleen in combinatie met bemensing van de bar. De bardienst wordt verplicht geregeld door onze vereniging, deze bardienst (2 personen) wordt ingepland door de bardienstplanning van TVV. Dit betekent voor de huurder dat deze personen ervaren zijn en tot sluiting de bardienst verzorgen. De huur van het paviljoen (inclusief terras) is kostenloos, echter de kosten van de bardienst bedragen 5 euro per uur per persoon (naar boven afgerond op hele uren). Er bestaat ook een mogelijkheid tot het verzorgen van catering door derden. We hebben bijvoorbeeld afspraken gemaakt met Restaurant Torino voor het verzorgen van heerlijke catering "op maat". Je kunt hierbij denken aan tapas, fingerfood maar ook in buffetvorm.

In ons paviljoen kan alleen via pinpas of smartphone (contactloos) worden betaald. Contant betalen met munt- of briefgeld is niet meer mogelijk.

Bijvoorbeeld: je huurt 3 tennisbanen en paviljoen op zondagavond en de activiteit duur van 18:00 uur tot en met 22:30 uur, dan bedragen de totale kosten voor verhuur (exclusief consumpties) 125 euro.

Het verzoek tot huur van onze banen en/of paviljoen dient minimaal 3 weken voorafgaand aan de huurdatum te worden ingediend via onderstaand formulier. Op de huur van onze banen en/of paviljoen is het (ver)huurreglement van toepassing. Dit reglement is door het bestuur goedgekeurd en onderstaand te downloaden. Heb je nog vragen, aarzel niet contact met ons op te nemen.

Huurreglement TVV, versie 1.1