Lidsoort Contributie (in Euro's)*
Senior (vanaf 18 jaar) 165
Student (t/m 26 jaar) ** 80
Rustend 35
Jeugd Totaal pakket Tennis inc. 2 traingingcycli en competitie *** 215 / 240 /250 afh. van leeftijd
Jeugd Totaal pakket Paddel inc. 2 traingingcycli en interne competitie **** 340
Gezinscontributie ***** 425

TVV streeft er naar om het lidmaatschap betaalbaar te laten zijn en hoopt daarmee dat de tennis- en padelsport voor veel mensen bereikbaar is. Ben je lid van TVV dan kun je gebruik maken van zowel de tennis- als padelbanen. Er is geen apart lidmaatschap voor tennis of padel.

De contributies voor het seizoen 2024 en is als volgt (vastgesteld tijdens ALV, d.d. 15-11-2023):

Automatisch incasso *
De bovenstaande contributiebedragen zijn alleen van toepassing als TVV gemachtigd is voor een automatische incasso. Voor nieuwe leden is de automatische incasso verplicht (via inschrijfformulier). In het geval door bestaande leden geen gebruik wordt gemaakt van een automatische incasso wordt de contributie met €10,00 verhoogd in verband met extra administratiekosten. De machtiging voor een automatisch incasso kun je als lid gemakkelijk via onze site doorgeven. Klik hier voor meer informatie.

Lid worden gedurende het jaar
Ons lidmaatschap loopt gelijk met het kalenderjaar (1 januari tot en met 31 december). Indien je lid wordt gedurende het seizoen c.q. kalenderjaar wordt jouw contributie voor dat lopende seizoen naar rato aangepast:

t/m 31 maart 100%
t/m 30 juni 75%
t/m 30 september 50%
t/m 31 december 25%

Wordt je bijvoorbeeld op 1 juni lid dan betaal je tot en met 31 december van het betreffende kalenderjaar 75% van het reguliere contributiebedrag.

Student lidmaatschap **
Studenten komen in aanmerking voor studentenkorting. Als jij in het desbetreffende verenigingsjaar 18 jaar of ouder, maar nog geen 26 jaar oud, bent en een dagstudie volgt op middelbaar, hoger of universitair niveau bij een erkende onderwijsinstelling en jij tevens woonachtig op een afstand van tenminste 30 kilometer van de gemeente Valkenswaard, kom jij in aanmerking voor een studentlidmaatschap. Voor het studentlidmaatschap dien jij ieder jaar een bewijs van inschrijving van de onderwijsinstelling alsmede het woonadres waar jij als student bent ingeschreven aan de ledenadministratie te verstrekken.

Jeugdlid met totaalpakket tennis  ***
Een junior (t/m 17 jaar) die er voor gekozen heeft om gebruik te maken van een “totaalpakket tennis”. Dit houdt in de reguliere contributie, 36 traininglessen (door een gediplomeerde trainer) in 1 kalenderjaar en deelname aan KNLTB competitie of World Tour. Daarnaast mag natuurlijk worden deelgenomen aan alle andere activiteiten die voor junioren worden georganiseerd. De kosten voor het totaalpakket bedragen €240,00 of € 250,00 per jeugdlid afhankelijk van leeftijd.

Jeugdlid met totaalpakket Padel ****

Een junior (t/m 17 jaar) die er voor gekozen heeft om gebruik te maken van het “totaalpakket padel”. Dit houdt in de reguliere contributie, 36 traininglessen (door een gediplomeerde trainer) in 1 kalenderjaar en

deelname aan interne competitie en clubactiviteiten. Daarnaast mag natuurlijk worden deelgenomen aan alle andere activiteiten die voor junioren worden georganiseerd. De kosten voor het totaalpakket bedragen €340 per jeugdlid. De prijs voor padel is hoger doordat het aantal leerlingen per les beperkt is tot zes leerlingen

Gezinscontributie *****
Bij TVV hanteren we een gezinscontributie, waarmee de contributie van een gezin niet hoger wordt dan 425,00. De maximale gezinscontributie is niet van toepassing als 1 of meerdere kinderen gebruik maken van het Jeugd totaalpakket, 1 of meerdere kinderen seniorlid zijn of niet alle gezinsleden op hetzelfde adres wonen.

Inschrijfgeld
Wij berekenen €15,00 inschrijfgeld per lid.

Wachtlijst
Door een enorme groei van ons ledenaantal zijn we genoodzaakt op dit moment tijdelijk een ledenstop te hanteren. Jij kan je als lid aanmelden en dan wordt jij op de wachtlijst geplaatst. De ledenadministratie zal contact met jou opnemen zodra jouw inschrijving kan worden omgezet naar een actief lidmaatschap. De ledenstop geldt niet voor nieuwe jeugdleden.

Opzegging
Een lidmaatschap loopt gelijk met het kalenderjaar en wordt automatisch verlengd tenzij je voor 1 december schriftelijk bij de ledenadministratie kenbaar hebt gemaakt het lidmaatschap met ingang van het nieuwe kalenderjaar op te willen zeggen. Restitutie van contributie vindt niet plaats. Via het inschrijfformulier op onze website kun je je on-line aanmelden bij onze ledenadministratie.