Padeltraining

Bij TVV is het ook mogelijk om trainingen voor padel te volgen. Deze trainingen worden verzorgd door Sport Events. Het wordt aanbevolen zeker trainingen voor padel te volgen. Zowel voor de beginnende als de gevorderde tennisser/speler zijn lessen over technische en tactische vaardigheden uiterst leerzaam.

Sport Events heeft in overleg met het bestuur een trainingsaanbod samengesteld. De padeltraining wordt verzorgd door de gediplomeerde padeltrainers.

De padeltraining is exclusief voor leden van TVV.

Het trainingsaanbod voor onze leden is:

Groepsgrootte Duur Cyclus Prijs per persoon
4 60 minuten 12 lessen 165,00
6 60 minuten 8 lessen 110,00

op de volgende dagen / tijden:

Dag Junioren Senioren
Maandag 16:00 - 19:00 uur 16:00 - 22:00 uur
Dinsdag 16:00 - 19:00 uur 16:00 - 22:00 uur
Woensdag - -
Donderdag 17:00 - 19:00 17:00 - 22:00 uur
Vrijdag - -
Zaterdag - 09:00 - 13:00 uur
Zondag - 09:00 - 14:00 uur

Inschrijven voor de padeltraining gaat snel en eenvoudig! Om je goed op weg te helpen is voor het inschrijven via de website van Sport Events een handleiding gemaakt (zie onder). Hierin wordt stap voor stap uitgelegd hoe jij je kan inschrijven. Omdat er veel (nieuwe) leden deelnemen aan de padeltrainingen, word je vriendelijk doch dringend verzocht om duidelijk en zo ruim mogelijk aan te geven wanneer je WEL beschikbaar bent en met wie je eventueel zouden willen lessen. Hoe meer mogelijkheden des te groter de kans is dat je geplaatst kan worden in een passende trainingsgroep.

Sport Events werkt met een gepersonaliseerde website, te weten yourpadel.nl*. Heb jij je nog niet eerder ingeschreven via yourpadel.nl dan moet jij eenmalig je inloggegevens aanmaken (één account per gezin volstaat) om vervolgens je te kunnen inschrijven. Het voordeel hiervan is dat jij op jouw gepersonaliseerde pagina kan zien wat jouw lesrooster is en daarnaast worden jouw e-mailadres en mobiele telefoonnummer gebruikt voor de communicatie naar jou toe. Mocht bijvoorbeeld een les uitvallen door slechte weersomstandigheden of ziekte dan zal het achterliggende systeem jou tijdig op de hoogte stellen. Het lesgeld wordt geind via een automatische incasso, maar wordt pas afgeschreven als jij geplaatst bent in een lesgroep en al enkele lessen hebt gevolgd.

Klik hier om je in te schrijven.

Heb jij vragen stuur neem dan contact op met Robin van Meer (Sport Events, robin@sport-events.nl).

Wil jij (ook) tennistrainingen volgen? Klik dan hier.

Padeltraining maakt geen onderdeel uit van het Jeugd Totaalpakket. Wil jij (ook) padeltraining dan moet jij je hiervoor expliciet en apart inschrijven via bovenstaande link.

*) Het online programma Yourpadel wordt door diverse verenigingen en tennisscholen gebruikt. Yourpadel respecteert de privacy van onze leden die gebruik maken van hun site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt behandeld (zie hun privacy beleid).