Jeugd

Hoi, leuk dat je even op onze TVV jeugdpagina kijkt. We proberen je via de jeugdpagina op onze website op de hoogte te houden van leuke activiteiten of andere verhalen. Dus kijk regelmatig naar de TVV jeugdpagina. En heb jezelf leuke ideeën voor op onze website laat het de jeugdcommissie dan weten.

Via de bovenstaande menu's kun je veel informatie bekijken die allemaal interessant zijn voor jou als (toekomstig) jeugdlid en jouw ouders.

• Jeugdtennis bij TVV
    Algemene informatie voor kinderen, ouders van jeugdleden en oriënterende ouders;
  • Jeugdlid worden
    Aanvullende informatie voor oriënterende ouders die hun kinderen als lid willen aanmelden;
  • Jeugdcompetitie
    Speciale pagina over competitievormen en meer;
  • Jeugdactiviteiten
    Een pagina waarop aankondigingen, verslagen, foto’s e.d. geplaatst worden van onze activiteiten;
  • Jeugdkalender
    De actuele lijst van alle jeugd activiteiten. Noteer ze alvast in jouw agenda.
  • TVV clubkleding
    Informatie over de clubkleding van TVV (en bestelformulier).

Hopelijk zien we elkaar snel op de tennis- of padelbaan!