Gezocht sponsors Open Padeltoernooi

In september 2021 hebben hebben we als padelcommissie ons eerste officiële open padeltoernooi mogen organiseren. Het toernooi was een groot succes met veel deelnemers en veel toeschouwers. Dat smaakt naar meer. Daarom is er besloten dat we van een P100 naar een P250 padeltoernooi zijn gegaan in 2022. Ook voor 2023 staat er weer een P250 pareltoernooi op de kalender. Dit wil zeggen dat er meer punten te zijn verdienen voor de nationale ranglijst waar door er vele landelijke toppers zich gaan inschrijven voor ons toernooi. Als padelcommissie zijn wij op zoek naar leuke bedrijven/ondernemingen die ons innovatief toernooi kunnen en willen sponsoren.

We kunnen jullie de volgende twee sponsorpakketten aanbieden:

• Pakket 1: Postersponsor
    Je komt met jouw bedrijfslogo op de poster welke verspreidt wordt onder bijna alle padelverenigingen in Noord-Brabant.
    Digitaal wordt de poster geplaatst op de landelijke websites van de KNLTB en Tennisvereniging Valkenswaard (TVV). TVV heeft ruim 1250 leden en deze zullen per mail de poster ontvangen. Daarnaast zal de poster digitaal verstuurd worden aan de deelnemers (ongeveer 250) van ons toernooi van 2022
    Kosten €250,-
  • Pakket 2: Poster- en shirtsponsor
    Naast de voordelen als postersponsor komt jouw bedrijfslogo op shirt/hoodie van de padelcommissie. Naast het toernooi wordt dit shirt bij alle andere activiteiten van TVV, georganiseerd door de padelcommissie gedurende het gehele jaar gedragen.
    Kosten: €500,-

Naast jouw bedrijfslogo op de poster en/of shirt/hoodie mag je uiteraard jouw bedrijf gedurende het padeltoernooi maximaal promoten. Ieder idee om jouw bedrijf extra te promoten is van harte welkom. Denk hierbij aan: banners, vlaggen, doeken, flyers etc.

Daarnaast omdat wij onze sponsoren meer dan dankbaar zijn zullen wij na het toernooi een padelclinic organiseren voor de sponsoren, geheel kosteloos en uiteraard met een hapje en een drankje.

Heb jij interesse om te sponsoren neem dan contact op met de organisatie.